Piektdiena, 29.03.2024, 14:21
Sveicināti Viesis

...

[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Forums » Aktīvais forums » Interesantas lietas internetā.. » Princese Diāna
Princese Diāna
AdminDatums: Pirmdiena, 02.03.2009, 02:23 | Ziņa # 1
Admin
Grupa: Administrātors
Ziņu: 2111
Reputācija: 1000
Status: Offline

Netā uzdūros interesantam rakstam par princesi Diānu,šo to jau biju dzirdējis,taču netik daudz kā tajā rakstā:

Kas nogalināja princesi Diānu?

Ir pagājuši jau 12 gadi,kopš skaļās ceļu satiksmes negadjuma lietas.Parīzes tunelī gāja bojā leģendāra princese Diāna.Vai tā traģēdija tiešām bija negadijums...?
31.augustā 1997 gadā,00.27 automašīna,kurā atradās princese Diāna un viņas draugs Dodi Al-Fayed,vadītāis Anri Pols un Diānas miesassargs Trevors Riss-Džons cieš satiksmes negadijumā Almas tunelī.Dodijs un Anri Pols iet boja uz vietas.Princese Diana nomirs slimnīcā ap 4 no rīta.

1.Versija

Reportieri-slepkavas?
Avārijā bija vainojami daži reportieri,kuri pārveitojās ar motorolleriem.Viņi sekoja Diānas automašīnai un viens no viņiem iespējams ir vainojams.Diānas vadītājs izvairoties no sadursmes ar motorolleri ietriecas tilta betona stabā.
Taču tunelī,pēc aculiecinieku stāstītā viņi iebrauca pēc pāris sekundēm,pēc Diānas līdz ar to.nevarēja būt vainojami pie avārijas.

Advokāts Viržinijs Barde:
Nav nekādu pierādījumu,ka vainojami fotogrāfi.Tiesnesis teica fotogrāfu darbībā nav neka tāda,kas veicinātu princeses Diānas,Dodi Al-Fayed,Anri Pola bojāeju un Trevora Risa-Džonsa invaliditāti

2.Versija.

Noslēpumainaijs Fiat Uno?
Izmeklēšana izvirza jaunu versiju:avarijas iemesl-automašīna,kura tajā brīdī jau atradās tunelī.Mersedesaavārijas vietā tika atrasti arī ,Fiat Uno fragmenti.
Žaks Mjules policijas izmeklēšanas vadītājs"Atrastie fragmenti,aizmugurēja luktura stikli un krāsu daļiņas,48 stundu laikā ļāva aprēķināt visas Fiat Uno īpašības.
Pie aculiecinieku aptaujas,policija itkā uzzināja,ka Fiat Uno bija baltā krāsā,pēc pāris sekundēm,kad bija notikusi avārija,tas zigzag veidā izbrauca no tuneļa.Pie tam,vadītājs skatijās nevis uz ceļa,bet gan atpakaļskata spogulī,tā,itkā kaut ko būtu ieraudziji-,piemēram sasistu automašīnu.
Policija identificējusi auto,krāsu,izlaiduma gadu.Taču atrast mašīnu tā arī neizdevās.
Frensis Žilleri,veica neatkarīgu izmeklēšanu"Tika parbaudīta visas šīs markas automašīnas visā valsti,taču neviena no tām nebija sadursmes pēdu.Baltais Fiat Uno,kā zemē iekritis!Bet aculiecinieki sāka jaukties savās liecībās,tā arī nebija skaidrs,vai bija baltais Fiats traģēdijas laika.
Interesanti ka versija par balto Fiatu,kas itkā bija kļuvis par avārijas cēloni,kā arī informacijas par atrastajiem fragmentiem,netika publicēta uzreiz,bet gan tikai pēc 2 nedēļām pēc notikušā.

3.Versija
Britu slepenais dienest?
Tikai tagad kļūvusi zināma informācija,kura nezināmu iemeslu dēļ netika minēta.Tiklīdz tunelī iebrauca Mersedes,uzreiz parādijās spilgta gaisma.Tā bija tik spilgta,ka visi kas to redzeja tika apžilbināti.Vēl pēc mirkļa vareja dzirdēt riepu kaukšanu un stiprā triciena skaņu.Fransua Lavists tajā laika tikai izbrauca no tuneļa un atradās tikai pāris metros no trģedijas vietas.No sākuma izmeklēšana pieņēma viņa liecībau,taču vēlak,vienīgo liecinieku atzina par neuzticamu.
Šī versija izplatijās no bijušā MI-6 darbinieka Ričarda Tomplisona.Bijušais aģents izstāstija,ka princeses Diānas bojāejas apstākļi atgādina viņam plānu par Slobodanu Miloševiču,ko izstrādāja Lielbritānijas slepenaie dienesti.Dienvidslāvijas prezidentu taisijās apžilbināt ar spilgtu gaismu tuneli.
Policisti negribīgi pievieno ziņojumus par spilgtu gaismu protokolā.Nervozie aculiecinieki uzstāj uz savu liecību patiesīgumu.Dažus mēnešus vēlāk,britu un franču laikraksti nāca klajā ar sensacionālu ziņojumu no bijušā britu slepenā dienesta aģenta Ričarda Tomplisona,par to,ka Alma tunelī,iespējams tika izmantots jaunākais lāzerierocis.

Atkal Fiats Uno

Kā notikumu vieta varēja atrasties auto fragmenti,kura tā arī netiks atrasta?Preses versija-auto fragmentus notikuma vietā atstāja tie,kas gatavoja šo avāriju,lai slēptu pēdas un nomaskēt to pēc standarta satiksmes negadijuma.Prese uzstāja,ka tie bija britu slepenais dienests.
Slepenais dienests zināja,ka baltais Fiats šajā naktī būs tuvuma pie princese Dianas mašīnas.Tieši ar balto Fiatu pārvietojas viens no slavenākajiem un veiksmīgākajiem Parīzes reportieriem Džeims Andansons.Viņš nevarēja palaist garām sādu iespēju,nopelnīt uz bildēm.
Prese izteica,ka pierādīt reportiera un viņa auto vainu pie avārijas slepenais dienests nevareja,kaut arī ļoti cerēja.Andansons tik tiešām tajā nakti bija tunelī.Tiesa pēc dažu viņa kolēģu teiktā,atrodoties 30 augusta 1997 gadā pie viesnīcas Ritz,tas bija rets gadijums,kad fotogrāfs ierodas uz darbu bez sava auto.Iespējams tāpēc izstrādāta versija,par to ka Andensons vaŗetu būt vainojam pie avārijas,izjuka vēl pirms Dodijs un Diāna iznāca no viesnīcas.No otras puses,Andensons tiešām varēja būt iesaistīt negadijumā.Viņš vairākkārt bija nonācis al-Fayed ģimenes drošības dienesta redzes loka,protams,nav noslēpums,ka Andensons ir ne tikai veiksmīgākais fotogrāfs.Pierādījumus par to ka fotogrāfs-britu slepenā dienesta aģents,itkā izdevās iegūt al-Fayed drošības dienestam.Bet Dodi tēv,kādu iemeslu dēļ neuzskata par vajadzīgu veikt izmeklēšanu.Džeims Andansons nebija nejauša figūra šajā traģēdija.
Andansonu redzēja tunelī,pie tam tur viņš tiešām atradās pirmais.Notikuma vieta redzēja arī automašīnu,līdzīgu ka viņam,tikai ar citiām numur zīmēm,iespējams viltotām.
Bet tālak sākas jautājumi,uz kuriem nav atbilžu.Kāpec fotogrāfs,kas dēļ sensacionālas bildes vairākas stundas pavadija pie viesnīcas,bet tad,nesagaidot Diānu,atstāja savu posteni un devās tieši uz tuneli.Pēc avārijas Andensons,kad tunelī sāka parādīties cilveku pūlis pēkšņi pazūd.Nakts vidū 4 no rīta ar tuvako reisu aizlido no Parīzes uz Korsiku.Pēc kāda laika atradīs viņa līķi sadegušajā mašīnā.Tajā laikā kamēr policija identificē mirušo,viņa fotoaģentūras ofisā nezināmie nozog visus dokumentus,failus un diskus,kas bija saistīti ar princeses Diānas bojāeju.
Ja tā nebija liktenīga nejaušība,tad Andensons tika likvidēts vai nu kā nevēlams liecinieks,vai kā slepkavības izpildītājs.
1999 gada septembrī,slimnīcā nomira vēl viens reportieris,kurš tajā nakti atradās pie sasistā melnā Mersedesa.Reportieris Džeims Kits gatavojās vieglajai operācijai uz ceļgala,bet paziņoja draugiem-"man ir tāda priekšnojauta,ka es neatgriezīšos."Pēc izrakstīšanā no slimnīcas reportieris gatavojās publicēt dokumentus par avārijas cēloni pie Alma tilta.Bet pēc pāris stundām pēc viņa nāves,gan mājas lapa ar informāciju par izmeklēšanu,gan visi materiāli tika iznīcināti.


Tas pats slavenais Alma tunelis.

Kas izslēdza kameras?
Policisti,kuri strādāja notikumu vietā izlemj pievienot pie lietas videonovērošanas kameru ierakstus.Tieši to palīdzibu varēja noteikt kā notika avārija un cik automašīnu bija tunelī negadijuma laika.Izsauktie ceļu dienesta darbinieki nesaprot kapēc tāda steiga,un tikai izbrīnijās,kapēc ierakstu nevar noskatīties no rīta.Taču kad viņi atverā blokus,kuros tika iemontētas kameras,izbrīnijās vēl vairāk.Video novērošanas sistēma,kas darbojās visās citās vietās Parīzē,dīvainās sakritības dēļ izgāja no ierindas tieši Almas tunelī.Kurš,vai kas bija iemesls,var tikai minēt.

4.Versija.

Piedzēries šoferis?
5 jūlija 1999 gadā laikraksti visa pasaulē publicē sensacionālu izmeklēšanas paziņojumu.Galvenais vaininieks,vainojams notikumas Almas tuneli ir Mersedes šoveris Anri Pols.Viņs bija viesnīcas Ritz drošības dienesta šefs,kurš arī gāja bojā tajā autokatastrofā.Izmeklētāji viņu vaino tajā,ka viņš pie stūres sēdās dzēris.Oficiāli bija ziņots,kad viņš brauca 180km/h.Tagad lietā pierakstīts ar maziem drukātiem burtiem,ka ātrums esot bijis 60km/h.
Paziņojums par to,ka vadītājs bija dzēris,nāca kā negaiss no zilam debesīm.Lai to pārbaudītu,vajag tikai veikt asins analīzi.Tieši šī vienkārša operācija partop īstajā detektīvā.
Žaks Mjules,kurš pirmais no izmeklēšanas iestāžu parstāviem ieradās notikuma vietā teica,pēc asins analīzēm Anrī Pols tiešām bijis stipri piedzēries.


Diānas auto pēc avārijas

Pirms izbraukšanas no Ritz,princese Diana un Dodi nervozēja.Bet galvenais,kas norāda uz nelaimes gadijumu ir alkohols 1.78 promiles Anri Pola asinīs,turklat viņš lietoja antidepresantus,kas arī ietekmēja auto vadīšanu.
Video novērošana pierāda,ka Anri Pols tajā vakara viesnīcā uzvedās adekvāti,viņš runā ar Dodi,Diānu,ja būtu mazākās dzēruma pazīmes,Dodi bija diezgan piekasīgs šajā lieta,viņš vispār nekur nebrauktu,un atlaistu Anri no darba.
Lai tik daudz alkohola būtu asinīs,Anri Polam būtu jāizdzer vismas 10 vīna glāzes.Šādu dzērumu nevarēja nepamanīt ārā stāvošie fotogrāfi,taču viņu liecībās nekas tāds netika teikts.
Ekspertīzes atbilde,kura norādija par smagu dzērumu,bija gatava pēc 24 stundām.Taču oficiāli,par to tika ziņots tikai pēc 2 gadiem.24 mēnešus izmeklētāji strādaja pie reportieru vaina un Fiat Uno klātbūtnes.Bet pēc 2 gadiem,diez vai kāds kurš redzēja Anri Polu varēs pateikt vai viņš bija dzeris,vai nē.
24 stundas pēc avārijas,eksperti toksikologi Žilbers Pepens un Dominiks Lekomts tiko pabeida Anri Pola asins analīzes.Saskaņā ar rakstīto,vadītāju var uzskatīt nevis par iedzērušo,bet gan par piedzērušo.Taču cipari,zemākajā tabulā izbrīna vēl vairāk,oglekļa monoksīda līmenis ir 20,7%.Ja tas tiešām ir tā,vadītāj nevarētu nostāvēt kājās,nerunājot jau par auto vadīšanu.Tikai pašnāvniekiem,kuri saelpojas izplūdes gāzes,varētu būt šāds oglekļa monoksīda līmenis asinīs,kas tika konstatēts Anri Pola asinīs...
Maikls Kouvels;Vairāk nekā iespējams,netīšām vai tīšām asins paraugi tika pārlikti.Tos sajauca.Morgā bija daudz kļūdu,kas šodien pierādīts..
Analīzes varēja aizvietot ar cita cilveka asinīm,izrādijās ta arī notika.

31.augusts 1997 gads 40 min.pirm traģēdijas.

40 min.pirms traģēdijas princese Diāna vēl nezin,ka pie stūres būs nevis personīgais miesassargs,bet gan Anri Pols.Pēc sākotnējas versijas rezultātiem,viņa mašīnai bija kādas problēmas,tapēc pāris brauca ar Anri Pola mašīnu.Taču pēc 8 gadiem Vingfilds paziņoja,ka viņa mašīnai viss bija kārtībā.Vienkārši Anri Pols,kā viesnīcas drošības dienesta vadītājs lika viņam palikt un patstāvīgi aizveda Diānu un Dodi ar savu mašīnu un pa citu maršrutu.Kapēc Vingfilds tik ilgi klusēja?Ko viņš baidijās?
Miesassargs Trevors Ris-Džons izbraucot no viesnīcas,iesēdās sava ierastajā vietā,blakus šoferim,kuru sauc arī par līķa vietu.Avāriju laikā tā parasti cieš vairāk.Taču Trevors Izdzīvoja.Šodien,vienīgais no izdzīvojušajiem neko nevar pateikt par to,kas īsti notika tunelī.Viņš zaudēja atmiņu un neko neatceras par tiem notikumiem.Atliek tikai cerēt,ka ar laiku Trevors izveseļosies un visu atcerēsies.Bet vai paspēs izstāstīt to ko atcerēsies,nav ne jausmas...

Miesassargs jau sen atradās uz operācijas galda,neskatoties uz smagiem ievainojumiem,ārstiem nebija šaubu par to,ka viņš izdzīvos.Princesi Diānu tajā paša laikā,nezinamu iemeslu dēļ meiģina glābt ātrajā palīdzībā.Ātrā palīdzība stāv uz vietas,kustībā nevar vaikt procedūras.
Faktiski,ka apgalvo eksperti,princese gaja boja tāpēc.ka kāds bija izlēmis ka uz slimnīcu braukt nav vajadzības.Kas tas ir-kļūda?Arstu nervi?Galu galā viņi arī ir cilveki.

Varbūt kādam vajadzēja,lai Diāna nomirst?

Kad viss bija beidzies,tiek pieņemts lēmums,pārvietot princesi ar īpašo reisu uz Londonu.Lidmašīna no Parīzes uz Londonu lido ne ilgāk par stundu.Likās ka nav nekāda iemesla kavēties Parīzē.taču princeses Diānas ķermenis tika nogādāts uz Lielbritānijas klīniku.Izrādijās,nepaspēja Diānas ķermenis atdzist,kā tas,pārkāpjot visus noteikumu tiek iebalzamēts.Un gatavo apbedīšanai.Viss tas notiek Parīzē.Kamēr īpašā lidmašīna neizslēdzot dzinejus gaida savu bēdīgo kravu.
Maikls Kovels:Pārkāpjot Francijas likumus,tas tika veikts pēc Lielbritānijas vēstniecības pavēles,kuri savulaik atzīstas,ka pavēli saņēma no kādas personas.
Cilvēka vārds,kurš deva pavēli par iebalzamēšanu,noskaidrot ta arī neizdevās.Preparātus kurus izmanto pie Iebalzamēšanas,neļuj atkārtoti veikt ekspertīzi.Un ja pat Britu ārsti gribetu veikt atkārtotu pārbaudi,teiksim noskaidrot kā jutās princese pēc pāris sekundēm oēc avārijas,viņi to nevarētu izdarīt.
Tāpēc ir versijas par to,ka mašīnā bija palaista kaut kāda gāze,kura lika Anri Polam zaudēt orientācijas spējas.Šodien to nevar pierādīt.
Tikmēr vecākais al-Fayed ir pārliecināts,ka princeses Diānas ķermeni iebalzamēja lai neatklatu sensacionālus faktus.Pēc viņa vārdiem,princese bija stāvokli no viņa dēla.
Viržini Barde fotogrāfu advokāts:Mēs nekad neuzzināsim,vai Diāna bija stāvoklī.Visi dokumenti ir konfidiciāli,atklāt ir tikai nāves cēlonis-iekšējā asiņošana.

 
Forums » Aktīvais forums » Interesantas lietas internetā.. » Princese Diāna
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Meklēšana: